Dagbok

Jag har börjar skriva dagbok igen. Det var nåt som jag gjorde i princip varje dag i sexan och skrev om killen som jag var sååå kär i men inte vågade prata med om det inte var på MSN. Eller i åttan när skolan var skit och om alla dumma grejer jag gjorde. I nian skrev jag antingen många meningar om hur dagarna hade varit eller korta anteckningar om olika känslor jag kände.

Jag var tvungen att gräva upp mina gamla dagböcker och har nu suttit och läst. Ibland skrattar jag högt och blir tårögd andra stunder.


Kommentarer
Postat av: Alexandra Alexandersson

Det är allt rätt kul att bläddra igenom gamla dagböcker. Fast jag skäms mest över hur pinsam jag var haha :) Gillar verkligen din header, snyggt!

2010-11-21 @ 20:57:34
URL: http://konstigness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback