Roadtrip med The Highes

Det här kommer att bli superduperroligt!

Au revoir! (Jag har börjat läsa franska.)

Varför?

Varför gör ni såhär med mig? När jag inte skriver ett skit så går min läsarstatistik upp betydligt mer än när jag skriver utav helvete. Så, kära ni, varför gör ni så? Är jag roligare när jag är tråkig? Eller vad är det egentligen. Berätta för mig, snälla.

Egentligen. Egentligen. Egentligen är ett ord som jag skriver som det ska vara, på rikssvenska alldeles fint - egentligen. Men när jag uttalar det så säger jag igenkligen. Min kusin gnäller VARJE gång hon hör mig säga det. Det är rådrygt. Men känner sig ganska dålig när nån säger att man säger fel. Shit, nu vet jag hur min lillasyster känner sig varje dag...

Jaha, det här var ju trevligt. Jag går förresten på gymnasiet nu. Det är ju coolt som fan. Jag börjar ju bli vuxen och mogen. HAH! Mogen, vi ser väl.

Jag ska måla hela världen

Jag har målat staketet i två dagar nu. Det har tagit en fasansfullt lång tid. Jag har kramp i min hand efter att ha kramat åt penseln alldeles för hårt.

Staketet är fortfarande inte färdigt.

Färgen tog slut. Jo då, jag har målat upp två liter färg i två dagar och staketet är inte ens färdigmålat.

Hur känns nu det här? Lite halvtasktigt!

Massa nytt

Jag packar, för imorgon ska jag och Rerre flyga iväg till Stockholm för att se Lars Winnerbäck på Zinkensdam IP. Konserten har sålt 18.000 biljetter och det finns 1000 biljetter osålda. Det här kommer att bli så fruktansvärt minnesvärt!

Min lillasyster fyller tretton år idag. Grattis till henne. Det blir fest med tårta sen.

Jag ska snart fortsätta måla staketet eftersom jag ändå inte hann bli färdig igår fast jag höll på i över fyra timmar. Shit liksom...

Hejdå!

Det är bara en lek

Jag tycker att fotboll är en jätterolig sport. Att titta på, att spela - det är bara kul! Och nu efter tre dagars följande i Umeå Fotbollsfestival där min syster och mina kusiner har spelat så har jag också varit med på detta föräldrarspel. Detta spel är en ganska rå sport. Det går ut på att föräldrar som ska stå på sidan om planen och heja och stötta egentligen skriker och styr sina stackars små barn ute på planen. Föräldrar som blir arga när deras lag ligger under och barnen på planen inte riktigt har fått grepp om ett bra spel under matchen. När deras lag ligger under så skriker föräldrarna bara mer och mer och mer och mer.

Efter ett tag så känner barnen sig istället sårade och lite besvikna på dessa supportrar som inte sköter sitt jobb. Efter matchen så är dom inte bara ledsna över förlusten utan också ledsna över att alla försöker bossa över dom.

Jag säger så här: Det är bara en lek.

Så ni föräldrar som inte kan heja på rätt sätt borde inte få vara med under matcherna överhuvudtaget.



Tänk på det.

AllPosters.com

Jag hittade en suverän hemsida för affischer. AllPosters.com har allt du önskar dig! Klicka till vänster på olika kategorier och fortsätt sedan. Jag som älskar U2 hittade flera afficher till superbra priser!