Hejdå! Jag åker till



för



och



och tusen andra. Tillsammans ska jag och



bo i ett



och vi kommer att må så här



. Hejdå så länge!

Lady Gagas' nya video med Alexander Skarsgård

Det här är Lady Gagas nyinspelade video Paparazzi. Videon är producerad av Jonas Åkerlund och Alexander Skarsgård är med och spelar. Lady Gaga pratar även svenska i videon. Rolig tycker jag, definitivt värd att kolla på! Tyvärr är kvalitén inte så bra och det är ett hyfsat långt och tråkigt intro. Men det är ju ändå Lady Gaga.


Vi ser om vi ses igen

Jag är dålig på det här med bloggar, jag vet. Vet inte om jag ska fortsätta eller så ens. Tar i alla fall en internet-, tv- och världspaus i helgen och åker bort till Mo. Vi hörs efter det!

Skolavslutning idag

Idag får jag sommarlov och min storebror tar studenten. Jag ska runt på äventyr hela dagen och jag ska ta så mycket bilder jag bara kan. Ni ska få se.

BYE BLACK

Mitt hår är inte längre svart. För att ni ska få det så roligt som är möjligt så ska jag visa lite bilder på hur mitt hår HAR sett ut på bara två dagar. Capish?



Såhär såg det alltså ut från början.



Sen fick jag helt plötsligt en gul utväxt.



Det slingades - såg hemskt ut.



Resultat efter slingning med hejdundrandes massa olika färger och nyanser. 



La i en brun färg, H&Ms cappucino lites för att vara noggrann.



Och slutresultatet. Måste erkänna att det blev betydligt bättre än vad jag trodde att det skulle bli. Skönt att vara brunhårig igen.

Fredag föreftermiddag

Varför är det så att varje gång man känner sig stressad över något så kan man inte ta sig tid till att göra det stressande man borde? Idag satt jag på den 70 minuters långa ULS-lektionen och tänkte "det här hinner jag, det är lugnt, jag ska bara börja på faktadelen". Kan ni förstå att jag satt så i 65 minuter utan att skriva ett skit och på de fem sista minuterna när en större del av klassen var färdig och hade lämnat in arbetet hann jag få ihop ca fem meningar. Jag började istället tänka "ja men det är lugnt, jag slutar ju tidigt, jag hinner skriva hemma". Nu sitter jag och spelar Restaurant City på Facebook istället. "Jag gör en latte och börjar skriva istället så jag kan skicka in det ikväll och ta sommarlov (eller så går jag in på vk.se och kollar alla balbilder från igår)". Jag är arg på mig själv.

Dessutom har jag gul utväxt och svart på längden.

Värmer tisdagskvällen


"Rebelliskt" svarade Rerre

"Idag drack jag mjölk direkt ur paketet och ställde in det i kylen igen."

Linser och citronpaj



Jag och min lillasyster skulle på synundersökning idag för att prova ut linser. När vi var på stan först var vi båda helt slutkörda av hunger och differenta smärtor att vi var tvugna att slå oss ner och äta något. Vi hamnade på Sandy's och delade på en festis och en kladdkaka.



Jag blev dessutom lite shoppinggalen och detta hamnade i min väska när vi skulle cykla hem - båda med absolut inga som helst problem med att se löv, tegelstenar och ansikten med våra nylinsade ögon.

Dagen slutar med att jag  ska iväg och övningsköra för att sedan parkera till hos Rerre och äta citronpaj.