Aldrig

Två saker som jag idag har lärt mig att aldrig göra:

  1. Att äta sedlar. Det är verkligen inte bara som att äta papper, det är mycket äckligare.
  2. Att kolla ner i en bajamaja. Detta är verkligen något jag ångrar...

Yran

Just nu väntar jag på min hämtning. Jag ska ända bort till Mariehemsängarna och jobba på den årliga Brännbollyran. Känns roligt, men kanske lite ensamt eftersom jag inte har med mig någon vän i år. Känns kanske också liiiiiite slitsamt eftersom jag igår var på balen. Mina fötter värkte, men nu mår dom ganska bra, tackar som frågar
.

Hejdå.

Jävla lågstadiet

När jag gick i ettan var jag "kär" i en kille som hette Samuel. Min kusin Elvira och hennes bästa kompis Josefine var så jävliga., frågade hela tiden honom om jag fick chans på honom. Men han var ju sportkille, höll på med fotboll och så, så svaret löd för det mesta nej.

En dag när de frågade honom när han spelade kula på skolgården (precis som alla andra barn med smak) så frågade dom: "Får Moa chans på dig?"

Han svarade: "Nej."

Dom gav sig inte, frågade säkert fler gånger. Tillslut kom istället frågan: "Spelar du kula?"

Han svarade: "Ja."

Elvira och Josefin tolkade det som att han tillslut ville bli ihop med mig och skrek: "DU SA JA NU ÄR NI IHOP!" Springande kom dom till mig, ovetandes om att dom tillochmed hade frågat honom, och sa: "Du och Samuel är ihop nu!" och berättade resten av hela sagan.

När jag gick ensam ut från matsalen samma dag så mötte jag honom och han sa i förbifart: "Jaggörslut!"

Det tog inte så hårt egentligen. Men jag undrar, hur kan jag komma ihåg denna historia?

Samuel går på min skola nu med. Jag har aldrig mer pratat med honom, ser han bara ibland i korrioren.

Bal

Det är sommar ute, det känns så skönt. Jag vill aldrig gå in på kvällarna nu för tiden, bara stanna ute och ute och ute och ute och promenera runt med vädret.

Jag och Rerre balfixar lite ikväll. Jag har lockat hennes hår på två olika sätt för att försöka få inspiration till morgonkvällens frisyr. Nu går hon runt i sin klänning som är alldeles perfekt på henne!

Jag längtar så till imorgonkväll.


Jävla jävla Rerre.

Rerre har smittat mig med sin JÄVLA tönttourrets! Jag har börjat slänga in äckliga meningar med ett töntigt uttal på allt folk säger! Jag förstår paniken hon får när det kommer. För det är INTE roligt.

Väsklagning

Jag har just sytt klart i en väska. For och lånade en väska hos min kusin, Elvira, och den var lite trasig så jag lagade den. Upptäckte mig själv med att verkligen inte kunna sy. Sticka nålen lite där, och sticka nålen lite här och se var tråden hamnar. Egentligen dumt gjort av mig, det är ju inte min väska. Fast antagligen kommer mina sömmar hålla bättre än dom riktiga eftersom väskan är köpt på Lanzarote, alltså skulle jag kunna bli rik av att sitta i ett litet stånd brevid turken som säljer väskor med att laga väskorna som folk har köpt hos honom! SATAN SÅ BRA!

Morgon

Min väckarklocka gick tydligen en timme fel. Så idag vaknade jag och steg upp klockan sex. Jag tyckte det var konstigt att ingen var vaken.

Benvaxning

Jag, Kina och Rerre vaxade benen i söndagskväll. Det tog tid, och hann inte bli helt färdigt. Så nu jävlar ska jag tamigfan slita loss lite hud från dessa vader!

?

Min kropp och hjärna funkar inte som vanligt, som de brukar göra. Är det nu jag dör?

Jag

Det är dags att ni får en bild i huvudet om hur jag egentligen är. Jag är inte alls hurtig, även fast det är mitt namn så stämmer det inte alls. Jag är istället fruktansvärt orklös, obrydd och lat. Men vänta lite nu, det är inte det värsta! Den värsta egenskapen med mig är att jag är äckligt, jävla tragisk! Jodå, jag är så tragisk så tragisk att det knappt finns!

Ex.
Vissa dagar när jag korsar en väg, speciellt om det är bakom en buss jag går, brukar jag tänka "Hoppas att en bil kör över mig nu." Idag är det en sån dag.

Jag är tragisk minsann.

Konsthistoria



Det här en en bild av Edvard Munch. Han var en norsk konstnär som levde mellan 1863 och 1944. Han var expressinost och gjorde målningar som "Skriet" och denna bild som heter "Madonna". Madonna var även en serie med fem olika målningar. En av målningarna i Madonna-serien tillhör Munchmuseet i Oslo och stals av två maskerade rånare 2004. Två år senare hittade man målningen med bara en liten repa och två mindre hål.

Sånt här är intressant för mig, konsthistoria alltså, men jag gör det inte för att det är kul. Vi har det till läxa till på fredag.
Hoppas ni har lärt er något nu.

Grubberevyn 2008

Hejdå Revyn.




Ni som inte orkade ta er fritiden att gå och se vår revy så kan ni kolla lite på youtube faktiskt, Grubbe Variety Show 2008. Däremot fanns det inte att se Take on me, kanske den bästa låten av alla. Satan vad jag är purken nu.

Vad tycker ni?

Vi hade en hyfsat ogivande diskussion igår vid lunchen, om vilket land som är bäst och varför. Så, vad tycker ni? Finland eller Danmark? Om ni tycker Danmark så behöver ni inte skriva det.

Alla Barnen

Kina sitter i datasalen och läser upp Alla Barnen-skämt.

Alla tjejer hade små, nätta bröst utom Mona, hon hade silikona.

Alla barnen jagade styckmördaren utom Assar, han låg i flera kassar.

Alla barnen solade utom Dino, han var Albino.

Alla barnen var med i fotbollslaget utom Sten, han hade inga ben.

Alla barnen hade vita byxor utom Linda, hon hade ingen binda.

Alla barnen hade skönt utom Bert, det var hans skärt.

Alla barnen lekte utom Siv, hon hade tagit sitt liv.

Alla barnen sprang ut och lekte utom Elsa, henne kunde massagestaven frälsa.


Vi borde göra svenska istället.


Champions League Final



Nu är det snart straffar. Satan vad detta känns i magen.

Kärlek till United.

Glory Glory Man Utd

Nej nu jävlar! Nu är jag på G! Just nu är allt, ALLT jobbigt! Allt är skit! Allt är bara gnäll gnäll gnäll! Nu jävlar ska jag gnälla!






Samtidigt hoppas jag på vinst för United.

Kaffebehov

Jag vill/måste ha kaffe nu. Det enda som hindrar mig är att göra kaffet. Huvva. Fyfan vad jobbigt.

Men samtidigt, tänka vad gott med kaffe och ett mintchokladballerinakex.

Jag måste ta en rejäl funderare.

Lite mindre gnäll

Mitt gnällande har än så länge inte gått så bra om jag ska vara fullt ärlig. Det har varit några slag på min storebror, som ibland lyckas bli väldigt irriterande, annars inte så mycket gnäll.

Jag slutade tro att jag kunde bli mer gnällig när jag började prata med Herman också. Han var fruktansvärt gnällig, mycket värre än vad jag brukar vara. Då är det allvar, ja shit alltså.

Jag måste fortsätta. Jag ska kasta mig in i armarna på mamma när hon kommer hem från Ellinor och bara gnälla utav helvette. Min familj ska längta tills jag går och lägger mig så att dom slipper mig. Och jag ska bara fortsätta att gnälla och gnälla och gnälla. Haha, jag längtar.

Gnäll

Gnäll gnäll gnäll, det är allt som kommer ut ur min mun just nu. Gnäll gnäll gnäll, gnäll gnäll gnäll-gnäll gnäll. Det ser inte ens ut som ett ord längre. Gnäll. Det ser ut som tyska eller nåt. GNÄLLZHT! På tyska skriker man bara. GNÄÄÄÄLLAZHTUMIZHT!!!! Bara skriker. Gnäll på danska då, då låter det som om man KRÄKS, typ gnäääuuuuueeeee*spyyyya*uuueeellll. Så jävla omysigt språk, danska. Fyfan.

Jag ska gå och fortsätta gnälla. På alla språk jag kan komma på. Det kan bli intressant, jag ska hålla er informerade om kvällens fortsättning.

Snor & Löften

Oj vad jag snorar. Oj alltså, det bara rinner hela tiden. Satan vad min nässpray funkar dåligt alltså. Ja, jävlar det bara rinner.

Förresten, bli inte förvirrad över att jag byter tema hela tiden. Jag lovar, jag ska skärpa mig. Och jag lovar, jag ska göra min sida snyggare.

Revyhelvete

Ni ska tycka synd om mig, jävligt mycket synd om mig. Jag är sjuk och miserable men måste ta mig till skolan på grund av Fly another fucking day. Vi har haft tre föreställningar och jag är redan så sjuuuukt less på den! JÄVLA, JÄVLA REVYHELVETE!!!!

Kom förresten och kolla om ni bor i Umeå. Grubbeskolan tisdag, torsdag och fredag klockan nitton. Biljetter går att köpa på Grubbebiblioteket eller innan föreställningen.

I Believe

Filmen får mig att grina och låten får mig att sträcka på ryggen och le. Här har ni I Believe - Yolanda Adams i Honey.



 

Träningsvärk, McFlurry & Kanindöd

Ikväll var jag på body-pump och jag stortrivdes! Det var kul, det var jobbigt, det var bra musik. Allt kändes så jävla, JÄVLA bra! Jag måste börja pumpa, pumpa som fan! Hela tiden, så jag blir jävligt stor och biffig och alla på stan ryggar tillbaka när dom ser mig. Jag ska pumpa så mycket att jag kan göra en Hulken, ni vet, när man spänner sig så mycket att t-shirten spricker. Jag ska se så rikitgt jävla vidrig ut. Ha ha! Roligt skämt, alla vet att det aldrig kommer hända. Jag kommer aldrig att sluta äta Ben & Jerry's och jag kommer aldrig att kunna slå någon med en knytnäve. Pinigt.

Jag var nere på stan en snabbis ikväll med. Hängde med Minerva-pojkar (aj). Någon kille ringde ett Minerva-barn och bjöd på glass på McDonald's. Tydligen hade han hittat ett presentkort (eller nåt) hemma på 250 kronor på McDonald's och köpte 24 glassar. Jag fick en med chokladtopping, mmmmm.

När jag kom hem var det begravning. Alla borde säga God Natt till min 10-åriga, cancersjuka kanin Sigge, för han kommer inte att vakna mer nu. God Natt, Sigge.

Bra jobb!

Däremot måste jag säga att jag ÄLSKAR vad blogg.se har gjort om till. Inte är det mycket större skillnad egentligen, men jag tycker det ser trevligt ut.

Bra jobbat, blogg.se!

Jag måste skapa mig en egen design till min blogg. Jag får väl ta att muta min lillasysters kompis som tydligen kan det där. Victory is mine!

Dagens i-landsproblem

Min förmiddag har än så länge varit värdelös till 100 procent. Anledningar till tråkighet:
Jag är ensam hemma.
Jag är hungrig men ointresserad av mat.
Jag väntar på mina vänner, som aldrig tycks dyka upp.
Alla som ringer hit vill bara ha tag i mamma som inte ens är hemma.
Youtube är allt jag har och det går för långsamt.
Min livmoder värker.

Sammanfattningsvis, tyck synd om mig. Jag har tråkigt.

Sanningen

För att vara omyndighetsförklarad och psykiskt ostabil så är hon i alla fall en jävligt bra artist, och det är faktiskt allt jag kräver utav henne. I am proud to present Britney Spears - Break the ice.

image6

Fredagkväll

Ikväll gjorde jag valet att stanna hemma, en fredagkväll. I know, hur mycket tonåring är jag...? Mina föräldrar stack för ett tag sen och jag och min kära lillasyster blev lämnade ensamma och bestämde oss snabbt för att slänga på oss pyjamas, kladda av oss sminket och äta onyttigt och se på film, tillsammans.

Tyvärr blev jag lämnad ensam av min kära lillasyster när hennes mobil ringde och istället sitter jag sorglig, ensam med pyjamas, hemma i min egen soffa och tittar på The Holiday som jag, förresten, har sett åtminstone femton gånger.

Jag har försökt att få kontakt med omvärlden, har skickat ett x antal sorgliga sms till folk som det var meningen att dom skulle svara på men alla verkar hata mig.

Senare ska jag gråta mig själv till sömns i soffan.

Skratta

Jag har en sjukdom. En sjukdom som gör att jag skrattar åt allt. Folk tänker ofta på det när dom pratar med mig, jag har väldigt ofta fått höra: "Du skrattar åt allt jag säger." Och jag kan förstå det irriterande, eftersom det antagligen känns fruktansvärt falskt.

Men då ska ni få höra, det är inte alls för att jag är falsk. Jag är inte falsk, inte ens lite, jag har det bara inte alls under kontroll. Det bara kommer! Ex: Jag var och handlade med Rerre en (av x antal) gång(er). Jag betalade och när kassörskan berättade för mig hur mycket jag skulle få i växel ger jag ifrån mig ett litet skratt. Inte ett sånt brutalt som Rerre, utan ett litet "Ha ha" bara. När vi gick mot utgången sa Rerre: "Asså du skrattar typ åt allt! Vad var det för roligt med din växel?" Jag hade inte märkt att jag hade skrattat. Inte alls.

Jag tror inte att min sjukdom är genetisk, eftersom mina föräldrar inte skrattar så mycket. Min lillasyster däremot... Skrattar, gapar så mycket hon bara kan och räcker gärna ut tungan. Då är det bättre att göra som mig, att skratta när man får växel.

Varför?

Varför händer det inget i mitt liv längre? Det finns ingenting intressant surrande runt i mitt huvud längre. Det är så tomt.

Så, vad ska vi prata om? Min pms? Intressant? Sverige i kvartsfinal? Intressant? Grubberevyn? Intressant? Ge mig lite råd, jag är fan inte så bra på det här.

Sway

Idag har jag en dålig dag men jag tänker inte gnälla ut det här för det är så tråkigt att läsa om gnäll. Om man inte är Magnus Betnér. Då kan det vara ganska kul. Faktiskt.

Här får ni lyssna på en av världens kanske finaste låtar. Snyft.


Snart över

Tre timmar kvar. Bara tre timmar kvar tills klockan blir tolv och dagen som har varit min idag inte längre är min. Uppmärksamheten jag haft idag kommer inte att komma tillbaka förrän om ett år. Hur ska jag klara av det?

Dessutom har jag bara nyst åtta gånger idag. Inte alls så många gånger jag hade hoppats på.

Min födelsedag

Hur många av er kan säga grattis till mig här idag? Jag tycker alla ska gratulera mig, så viktig som jag är.

Atchoooo

Idag har jag nyst tretton gånger. Det är mer än dubbelt så mycket som jag nyste igår. Hoppas jag slår tjugo nysningar imorgon.

My sweet sixteen

Igår hade jag en underbar dag. Min mamma tyckte synd om mig för att jag var så miserable tillsammans med pollen. Hon tyckte så synd om mig och tog hand om mig som om jag vore hennes lilla, lilla barn igen. Hon lät mig köpa Nutella och choklad och hon lagade mat till mig och gav mig varm kärlek.

Och såklart, så är min lillasyster på ruskigt dåligt humör när hon kommer hem från sin fotbollsmatch. Jag har aldrig sett henne så låg, om jag ska vara ärlig. Hon låg i bilen och tårarna bara rann från hennes fina ljusgröna ögon. Tillslut fick jag ut henne från bilen, men då pratade hon inte med mig på hela dagen (konstigt, jag som tyckte jag betedde mig som en storasyster just då).

Det slutar med att när hon var på så dåligt humör så försvann snabbt den där syndeheten mamma hade om mig och lade den istället på min förstörda lillasyster. Jag har fortfarande inte förlåt min lillasyster för att det skulle bli synd om henne just då, när det var så synd om mig.

Men idag, idag är det faktiskt min dag. Eller min eftermiddag åtminstone. Då kommer släkten och ger mig paket och sjunger för mig och äter tårtorna som jag har bakat åt mig själv. Allt på grund av mig. För imorgon är det My Sweet sixteen.

Sömnlös

Jag vill sova. Jättegärna vill jag sova. Klockan är åtta. Jag sover inte. Det går inte. Jag är helt förstoppad i mina luftgångar. Ingen annan är vaken. Jag hör något som piper. Det piper som på sjukhus när någon dör. Ett rakt pip. Är det någon som dör? Jag måste snyta mig. Det här går inte.

I AM BACK

Mamma och pappa har köpt det vanliga espressopulvret. Jag lever igen!

Grötmönstret

Jag har brytit grötmönstret från havregrynsgröt-linfrö-russin-äpple till havregrynsgröt-linfrö-russin-BANAN. Detta är stort. Jag hoppas att det är gott nu också. Annars spyr jag.
image5

Döda mig

Jag har precis vaknat och det var ju tur för anars hade jag kvävts i mitt snor och slem. Det ser ut som att jag ska dö, kanske är det tillochmed nu jag ska det. Jag hoppas lite grann. Atchooooooooo!

Jag hatar pollen. Hatar pollen. Hatar pollen. Hatar. Hatar. Hatar.

Klotter på en högstadieskoltoalett

Det kan göra min dag bra när det är klottrat något roligt på våra skoltoaletter. Oftast har någon skrivit något som "Jag runkar" eller typ "KG (vår rektor, lite speciell) är trång". Sen är det massa människor som har svarat på detta och öppnat en slags chatt. Det är så spännande!
   När jag äntligen fick gå på toa efter en lång dag idag gick jag in på bibliotekstoaletten, som är dom enda toaletterna på vår skola som antingen är öppna eller fräscha. Och när jag ska ta papper så ser jag all denna text på pappershållaren och jag blir så varm i min barm när jag tänker på alla olika människor som suttit på samma toalettring som jag gör nu och gör saker jag inte vill veta något om.

Såhär stod det klottrat på den:
"Jag bajsar blod"
"Bättre än att blöda bajs"

"Är jag den enda annorlunda?"
"Jepp, antagligen."

Latte Macchiato

image4

KOLLA! Så här ser min Latte Macchiato ut med obajsespressopulver! JAG LOVAR!

Saker som förstör en eftermiddag

Tio sista minuterna i skolan kollar jag alltid på klockan så mycket jag kan. Jag vill alltid hem lika mycket. Hem till mitt kök, hem till min obäddade säng, hem till espressomaskinen. Man cyklar i motvind upp för Lagmansgatan allt man orkar för att komma hem till denna värme och kärlek man har saknat hela dagen, man slänger av sig skorna, dumpar reklam och räkningar på bänken brevid mikron, rusar fram till espressomaskinen och startar den. Sitter och ler medan den värmer upp sig själv. När man efteråt hör en ljus ton i örat på grund av den höga volymen maskinen skapar och tar sin först klunk av den nyskapade Latte Macchiato och tiden stannar.
   EN KRÄKANDE KÄNSLA UPPSTÅR PLÖTSLIGT
   Va? Vad hände? Just det... För ca två veckor sedan köpte jag Icas espressopulver istället för Zoegas som vanliga människor gör, och jag ska berätta för er att det var nog det dummaste jag någonsin gjort. Icas espresso smakar SKIT. Vatten och SKIT. Så min underbara skapade Latte Macchiato smakar istället en blandning av mjölk, vaniljsocker, vatten och SKIT. Då brukar mina ögon gråta en stund, och det börjar regna utomhus. Eftermiddagen man längtat efter i sex timmar blir helt plötsligt väldigt usel.

It was me who spat in your face on your birthday, bitch

Jag är hemma hos min vän Rebecka. Ifall ni hade träffat henne hade ni nog dömt henne till att vara utvecklingsstörd till hundra procent. Ja, hon pratar med väggar, kastar knivar, har fantasier om att ta med knivar till skolan och hota lärare med dom, dunkar mitt huvud i tangentbordet efter att ha tryckt upp sin nakna mage i mitt ansikte. Nu sitter hon och tror att hon spelar piano jättebra. Hon tror fel.

Trots detta så är hon en fantastisk vän, för hon kan faktiskt lyssna på en när man berättar livsviktiga saker ÄVEN fast hon dreglar och vill att jag ska lägga märke till henne. Det är sant.

Hon är speciell på sitt alldeles egna sätt.
Jag älskar henne.

Projekt

Jag har skaffat mig ett projekt. Ett projekt som kommer få mig väääldigt sysselsatt, och det är bara positivt. Jag ska skriva en bok! Hah! EN BOK! I och för sig har jag försökt skriva en bok tidigare och det gick ju skit... Jag ska i alla fall försöka skriva en bok... För egentligen är min dröm att bli författare, om jag ska vara ärlig.

Uppehållsrummet 2

Jakob hälsar. Kanske Benjamin också. Jag vet inte.

Ingen jävla modeblogg

Måste bara försäkra er om att min blogg inte har nånting med mode att göra. Jag kräks på alla slags modebloggar. Så länge det inte är en man som bloggar om det, det är lite mer sensuellt. På nån slags nivå...

Men seriöst, SKÄRPNING MODEBLOGGARE!

Prom night coming

Jag känner mig så lycklig och förväntansfull på ett sätt som jag aldrig gjort förut just nu! Jag erkänner, jag är allt en stor jävla fjortis, men ändå längtar jag så mycket efter Balen 2008 för oss nior på Grubbeskolan. Mest längtar jag väl till själva årstiden, känslan över att det faktiskt snart är över, alla festklädda elever man har fördomar om och dans.
   Mamma köpte min balklänning idag, och den är så JÄVLA snygg! Alla på balen kommer att avundas mig och min klänning! Hah! (Jag hade dessutom räknat med att klänningen skulle kosta 699 kronor, men tydligen var det 20% på allt i butiken, MQ, så den kostade bara 560 och jag fick behålla tvåhundra spänn av min ÄLSKADE mor! KLIRR I KASSAN!)
image2

På tal om balen. Jag hade förväntat mig att se en film som heter Prom Night den nionde maj, men såklart kan inte SF fixa den. Jag får väl ladda hem den, whatever. Tror inte att den är särsklit bra egentligen, bara jävligt obehagligt men det är det jag gillar.
image3

Ser ni? Den ser ju läskig ut. Jag längtar redan!

Det bor ett spöke i mitt hus

Kaffet är slut. Studsmatteskyddet ligger snett. Köksfläkten står på. Det är stökigt på köksbordet. Min säng är obäddad. Mina syskon städar inte bort efter sig. Konstingt. Något känns fel, fruktansvärt fel. Varför störs jag inte utav något av detta stökiga hus? Nej, jag känner ingenting.  Inte en endaste gnutta ilska över smutsen och stökigheten vi har skapat tillsammans. Jag blir aningens skrämd utav mig själv.

Pollenchock

Jag gruvar mig lite inför denna dag. Jag har inte vågat mig ut än, inte vågat känna på vårluften. Varför? Det känns som om pollen kommer att åka med i vinden och attackera mig. Jag vågar inte ta den risken. Men jag ska ju snart till skolan. Jag skulle behöva en gasmask. Så ifall det tänds en lampa över någon av er nu, just in case, kontakta mig.

Sunday Bloody Sunday

Söndag. Söndag kväll. Söndag natt. Oh snap. Jag hatar söndagskvällar, dom gör mig alltid lite såsig och grinig. Lite hungrig, men osugen på att äta.

Jag ska göra ett confession. Jag är rädd för att somna. Inte på grund av att drömma något helläskigt, eller för att inte vakna upp igen. Det är just att vakna jag är rädd för. Jag är rädd för att somna för jag vill inte vakna morgonen efter. Morgonen efter skrämmer mig, tänken på att vakna en helt ny dag och inte ha koll på vad som ska hända skrämmer mig. DÄREMOT så blir jag aldrig sådär oändligt räddav en skräckfilm, som normala människor.

Jag sitter och ser på ROOM 401 på Mtv. Det är fan obehagligt, nasty. Men det är grejen med mig, jag älskar rädsla över något som går att filma men är rädd för att vakna en vanlig morgon.

Satan

Ni kanske redan trodde att det var jag på bilden. Fitta.

Ni ska allt få se

Jag har tänkt på en grej nu va. Bilden här till höger, med bruden som stretchar, hur fit är inte hon? Helt solbränd, nyrakade ben och hon stretchar vilket betyder att hon just har tränat. Man blir ju lite sugen, det är nästan så att man vill ta sig en tugga av henne (jag är heterosexuell).

Ifall jag skulle ta en sån bild av mig så skulle ni bara bli äcklade. Liksom usch och jag kräks lite grann. DÄREMOT ska jag ta en sån bild på mig i slutet av sommaren när jag ska vara HUR FIT SOM HELST! Mer fit än vad den stretchande bruden någonsin kommer att bli. Då ska ni få se! Då ska ni få kåtslag! Då ska ni spara bilden och ha den som bakgrund, skärmsläckare och på kontaktbild när eran älskade ringer på er mobil.

Minsann.

The Perishers

Just nu, i Livet, så är The Perishers ren lycka. Jag vet inte vad det beror på, vet inte vad det är som gör dom absolut underbara, allt jag vet är att jag känner mig alldeles avslappnad och lugn när jag lyssnar på dom. Kanske jag får lov att lägga till dom i min Guds Gåva-lista. Listan över Guds gåvor.
  1. Choklad
  2. Tamponger (ni "män" kommer aldrig förstå, men det är helt underbart)
  3. The Perishers
Det känns bra. Dom passar in på Guds Gåva-lista.

För att ta tag i Livet nu så ska jag gå och värma upp rester utav middagen som blev över igår a lá grillad fläskfilé och klyftpotatis med lite pumpafrön. Gå och hämta lite papper för att torka upp salivet du just lät rinna ut ur din mun ner på tangentbordet. Det är INTE fräscht.

image1

HELLO AND WELCOME

Kan det bli bättre?! Att jag är så engegerad och gör mig en helt ny, underbar blogg efter att ha långsamt förstört min första blogg (invidia.blogg.se).

Tänkte inte berätta så mycket egentligen. Mest tänkte jag skryta om att jag ska ut och springa nu, så att ni andra som sitter och läser detta ska få en liten, liten känsla av lathet och otilllräcklighet. Jag ber om ursäkt ifall att. (NOT).

Jag antar att vi ses längre fram i tiden.

Välkommen till min nya blogg!