Den första december

Det luktar vinter ute och kylan biter tag i näsan så fort man kommit ut. De flesta på kvarteret har satt upp julelysning på garagetaket och solen har precis gått ner.

Det är den första december idag och jag känner verkligen decemberstämningen.

Nu när jag är hemkommen från min gamla högstadieskola där jag gör mina fältstudier hos min gamla svenska- och musiklärare ska jag göra en stor kopp varmchoklad och sätta mig och måla på mina julklappar.

Ber än en gång hemskt mycket om ursäkt för att jag är en dålig bloggare - vi kan bara hoppas att mitt humör blir lite bättre så jag kan hålla igång. Ska visa lite vad jag har hållt på med på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback